خانه » انشا پایه نهم » انشا در مورد آدم فضایی پایه نهم

انشا در مورد آدم فضایی پایه نهم

انشا در مورد آدم فضایی پایه نهم
4/5 - (3 امتیاز)

انشا در مورد آدم فضایی

انشا صفحه 21 کتاب نگارش پایه نهم

 

انشا اول درباره آدم فضایی

 

مقدمه : همه جا را گرد و غبار گرفته، به سختی می توانم نفس بکشم . محصولات کشاورزی یکی پس از دیگری از بین می روند و شرکت های بزرگ مثل برگ های پاییز به زمین می خورند . خورشید دیگر مثل گذشته مهربان نیست . خورشید را آنقدر عصبانی کرده ایم که الان دارد ما را می سوزاند.

 

 

بدنه : اینجا دیگر جای زندگی نیست . زمین دیگر صبرش تمام شده و نمی تواند ما را تحمل کند . زمین حس مادری را دارد که بچه هایش بزرگ شده اند و نه تنها به حرف هایش گوش نمی دهند، بلکه در روی او هم ایستاده اند.باید زمین را هرچه زودتر ترک کنیم . به خاطر خودمان و هم به خاطر زمین.

 

 

بله. درست سرموقع آمده اند؛ آدم فضایی ها را می گویم. آسمان پر از سفینه های آن ها شده است.با عجله سوار یکی از آن ها می شوم تا هرچه زودتر فرار کنم.دختر همسایه هم هست.به جز ما دو تا ، بقیه آدم فضایی اند ، موجوداتی لاغر با چشمانی درشت و بدنی آبی رنگ. هر موقع هم که از آن ها می پرسم کجا می رویم ، سرشان را بر می گردانند و جوابی نمی دهند.

 

 

در یک لحظه ، هزاران سفینه به پرواز در می آیند.زمین بیچاره از فضا به طرز خارق العاده ای زیبا است و به نظر می رسد بهترین مکان برای زندگی انسان هاست ولی در حقیقت اینطور نیست.مثل خیلی چیز های دیگر.ای وای ! چه شده؟سفینه ها از هم جدا می شوند و هر یک به جهتی متفاوت می روند.یعنی دیگر پدر و مادرم را نمی توانم ببینم؟آه . چه قدر بد!

 

 

در ابتدا فکر می کردم قرار است همگی به مریخ برویم ولی نه این طور نیست. کم کم داریم از منظومه شمسی خودمان خارج می شویم و همان طور که داریم از جایی خارج شویم ، به سیاه چاله بزرگی هم نزدیک می شویم. سرعت مان سریع تر و سریع ترمی شود.انگار داریم با سرعت نور می رویم. نمی دانم چه بلایی سر فرمول های انیشتن آمده ولی ما داریم با سرعت نور به سمت آن طرف سیاه چاله می رویم.چشمانم کم کم دارد به سیاهی می رود.چرا سرم دارد گیج می رود ؟

 

 

نتیجه : با صدای گریه دختر همسایه از خواب بیدار می شوم.هنوز به نبود خانواده اش عادت نکرده .به من می گوید حتی یک نفر هم اینجا نیست. دلداریش می دهم و می گویم زندگی همین است. ولی در درونم به این فکر می کنم زندگی با ما بی رحم است یا ما با آن بی رحم بوده ایم!همیشه می خواستم بدونم انسان های اولیه چطور آدم هایی بودن.حالا دیگه خودم یه انسان اولیه هستم.

 

 

 

انشا درباره آدم فضایی

انشا دوم در مورد آدم فضایی

 

مقدمه : جهان هستی پر است از معما و رمز و راز های گوناگون است  . رمز و راز هایی از میلیاردها کهکشان ، میلیون ها ستاره و بی نهایت هایی همچون شب تاریک ؛ گویا این تاریکی پر رمز و راز صبحدمی نخواهد داست .

 

 

بدنه : با وجود این ها ، گل های آفتاب گردانی نیز بوده و هستند که همواره به دنبال خورشید می گردند تا وجود خود را از آن سیراب کنند و در سایه تلاش ها و کوشش های بی وقفه و ارزشمند به نتایج و فرضیات گران بهایی دست یافته اند . آدم فضایی ها یکی از موضوعاتی هستند که ذهن دانشمندان و متفکران را به خود مشغول کرده است .

 

 

آدم فضایی ها به سیاره زمین حمله می کنند و قدرت را از چنگ ما انسان ها در می آوردند ، یا بالعکس به کمک انسان های می آیند و انسان ها را از نابودی نجات می دهند؛ این ها موضوع دسته ای از فیلم های علمی تخیلی است که بینندگان را به تفکر فرو می برد.تفکر در باره اینکه آیا موجودی به غیر از ما انسان ها نیز در هستی وجود دارد؟اینکه آدم فضایی ها واقعی هستند یا خیال و افسانه ای بیش نیستند؟

 

 

تحقیقات بسیار زیادی توسط پژوهشگران در این باره صورت گرفته است.این تحقیقات احتمال می دهند که چندین هزار سال یش موجوداتی غیر زمینی به سیاره ما آمده اند.حتی عدده ای از محققان برخی از نقاشی های قدیمی روی غار ها را به موجودات غیر زمینی نسبت می دهند .با این وجود دسته ای از دانشمندان و محققان نیز هستند که آدم فضاییها را زائده خیال و توهم انسان می دانند.

 

 

جالب اینجاست که عده ای از محققین ، ساخت اهرام ثلاثه مصر را که یکی از از عحایب هفتگانه جهان است،این گونه تشریح کرده اند که موجوداتی غیر زمینی به مصری ها در ساختن این اهرام کمک کرده اند ؛ چرا که ساختن این بنا های عظیم ، بدست مصری های آن زمان ، امری محال و غیرقابل قبول به نظر می رسد.

 

 

نتیجه : حال اینکه موجودات آدم فضایی ها در حال حاضر بسیار عجیب و مبهم هستند ولی باید این نکته را نیز در نظر گرفت که آدم فضایی ها ، یقینا نقش مهمی در جهان هستی دارند.چه بسا روزی فرا برسد که تاریکی ها کنار برود و خورشید حقیقت از پشت کوه های بلند ، شروع به فروزش کند

 

 

منبع : سون اسکول

 

 

تمامی انشا های صفحه 21

( گذر رودخانه , آدم فضاییاذان , شانس , فیل و فنجان )

 

 

 

انشا درمورد ادم فضایی صفحه ۲۱ کتاب مهارت های نوشتاری پایه نهم

انشا انشائ انشاء در مورد درمورد درباره آدم فضایی ادم فضایی صفحه 21 ۲۱ کتاب مهارت های نوشتاری نگارش پایه کلاس نهم متوسطه اول

دیدگاه ها 7 دیدگاه
  1. علیرضا عالی بیگی
    در تاریخ 1398\/07\/14 :

    در کل اگر با ترازوی معیار انشاهای راهنمایی بسنجیم خوب است و از شباهت های خوبی استفاده شده است ولی مول همیشه می تواند بهتر شود من خودم که تقریبا دو الی سه سال قبل همین موضوع را داشتیم انشای جالبی نوشته بودم.

  2. علیرضا
    در تاریخ 1398\/07\/14 :

    در کل انشای خوبیست و از عناصر تشبیه به خوبی استفاده شده است و قابل استفاده برای راهنمایی می تواند باشد و حالا که من خودم به انشای دو سه سال قبل در راهنماییم فکر می کنم میبینم می تواند این انشا بهتر شود.

  3. AMIRMESSI
    در تاریخ 1398\/08\/20 :

    غلطای املایی زیادی به چشم میان اگه لطف کنین و تصحیحش کنین منوون میشم

  4. شاهین
    در تاریخ 1399\/06\/19 :

    سلام
    خیلی قشنگن دستتون درد نکنه
    فقط اجازه هست از این انشا ها در کانال های تلگرامی استفاده بشه؟ با درج اسم نویسنده

  5. شاهین
    در تاریخ 1399\/06\/19 :

    خیلی ممنون 😍
    فقط ببخشید اسم نویسنده چیه؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *