خانه » انشا پایه هفتم » انشا درباره عینک پایه هفتم

انشا درباره عینک پایه هفتم

انشا در مورد عینک پایه هفتم
3.7/5 - (4 امتیاز)

انشا در مورد عینک کلاس هفتم

انشا در مورد عینک صفحه 42 کتاب نگارش پایه هفتم

 

مقدمه : عینک ، وسیله ای برای استفاده ی افراد کم بینا یا دارای اختلال در چشم ، ولی گاهی تمامی افراد چه تیز بین و چه تار بین نیازمند استفاده از عینک هستند !

 

 

بند : شاید بپرسید چرا و چه نوع عینکی !؟ ، عینک مخصوص افراد دوربین یا نزدیک بین ؟ ، فریمش باید گرد باشد یا مستطیلی؟ ، هیچکدام ، عینک هایی نامرئی ! ، عینک هایی از جنس دوری از زود قضاوت کردن ، بصیرت ، خوش بینی و آینده نگری و غیره .

 

 

عینک هایی به قیمت استفاده ی خوب از مغز ، عینک هایی که افراد اندیشمند و پرهیزگار کلکسیون دار آن ها هستند ، عینک هایی که دید شما را نسبت به دنیا و جامعه تغییر خواهند داد ، عینک هایی که به قول سهراب سپهری باعث می شود جوری دیگر ببینید !

 

 

یکی از این عینک ها باعث دوربینی بدی های مردم و نزدیک بینی خوبی های آن ها و باعث ایجاد پیوند دوستی قوی تر می شود ، دیگری باعث عاقبت به خیری بوسیله ی دور اندیشی و آینده نگری می شود و بی شک هرکدام از این عینک ها به ارزش باطنی انسان خواهند افزود .

 

 

اما از یاد نبریم که برخی عینک ها نه تنها به ما کمکی نمی کنند بلکه باعث کوری ما خواهند شد ، عینکهایی با برند ها ی بدبینی ، عجله ، ترس و غرور و غیره ولی خوبی این عینک ها مخصوصا عینک هایی با ویژگی مثبت ، ماندگاری و خراب نشدن آن ها است که تا عمر دارید با شماست و اختیار انتخاب آن ها در دستان خود خود شماست !

 

 

نتیجه : از قدیم گفته اند که اگر عینک های متناسب چشم خود را نزنیم یا در کودکی برای تفریح عینک پدر و مادر خود را استفاده کنیم باعث ضعیف شدن چشمان ما می شود ، پس نباید به جهان پیرامون خود از دیدگاه فردی دیگر نگاه کنیم و در برخی اوقات حسرت زندگی آن ها را بخوریم !

 

 

منبع : سون اسکول

 

 

انشای کلاس هفتم متوسطه صفحه 42

انشا در مورد درباره عینک صفحه 42 ۴۲ کتاب نگارش مهارت های نوشتاری پایه هفتم

دیدگاه ها 6 دیدگاه
  1. محمد
    در تاریخ 1398\/04\/05 :

    انشای جالبی بود.ولی سعی کنید یکمی انشاتون رو به سمت نوشته ذهنی ببرید.و صرفا چیز هایی که همه ما میدونیم و واضحه رو ننویسید و خلاقیت بیشتری تو نوشتتون به خرج بدین.

    • ادمین
      در تاریخ 1398\/04\/05 :

      با تشکر از نظر شما .
      حتما انجام میشه به زودی تمامی انشا های وب سایت بروز رسانی میشود .

  2. کاترینا
    در تاریخ 1398\/10\/22 :

    خوب بود

  3. زیبا
    در تاریخ 1399\/08\/22 :

    سلام.من دببرادبیات هستم.شماروبه خداانشاهاتون روخودتون بنویسید وانقدرازاینترنت استفاده نکنید

  4. سید محمدرضا معصومی
    در تاریخ 1399\/10\/23 :

    سلام لطفا مقدمه را بهتر کنید مثلا با نام خدا و یک بیت شعر شروع کنید یا….

  5. ....
    در تاریخ 1402\/08\/17 :

    صحیح

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *