خانه » انشا پایه نهم » انشا طنز و غیر طنز در مورد تلفن همراه

انشا طنز و غیر طنز در مورد تلفن همراه

انشا طنز و غیر طنز در مورد تلفن همراه
4.5/5 - (4 امتیاز)

انشای طنز و غیر طنز درباره تلفن همراه

انشا صفحه 55 کتاب نگارش پایه نهم

 

 

انشا طنز تلفن همراه :

 

تلفن همراه یکی از مهم ترین وسایل ارتباط جمعی است که در سال های اخیر وارد زندگی بیشتر جهان و از جمله ایرانیان شده است و خداوکیلی عده ی زیادی را هم درگیر خودش کرده است.

 

 

طبق آمار خبرگزاری نامعلومی در ایران ، حدود 5 درصد از جمعیت ایران معتاد به مواد مخدر هستند اما هنوز آمار دقیقی از معتادان تلفن همراه و شبکه های مجازی منتشر نشده است . بعضی از افراد در طول شبانه روز 26 ساعت از وقت گرانبهای خود را صرف تمرین ژست های مختلف برای سلفی ، ناسزا گفتن به کمک داور مسابقه پراید سازان و وانت سازان ، ناسزا گفتن به شوهر خاله با اکانت جعلی و … می کنند این افراد از جمله کسانی هستند ک شارژر گوشی همراهشان مثل ماسک اکسیژن همیشه در کنارشان هست و دائما آنلاین ، یا به قول غلامعلی خودمان ، برخط ( برخط معنی فارسی کلمه آنلاین است ) هستند . ؛ به طوری که در صورت قطع شبکه و لحظه ای دور ماندن از دنیای مجازی ، علائم حیاتی شان در دنیای واقعی مختل می شود .

 

 

در این فضا ، مدل ، سایز و قیمت گوشی رابطه مستقیمی با میزان باکلاسی یا به اصطلاح شاخ بودن افراد دارد . به طوری که هرچه قیمت گوشی شما بالاتر و مارکش اپل تر باشد و اندازه به اندازه نان بربری برسد ، شما شاخ تر هستید . یا هرچه تعداد عکس های صفحه ی اینستاگرام شما در حال خوردن فلان غذا در فلان رستوران و یا در کنار ماشین بنز دوست پسرخاله ی پسر عمویتان بیشتر باشد، شما به همان اندازه لاکچری تر به حساب می آیید .

 

البته عده ای هم برای اثبات حفن بودن خودشان دست به کار های دیگری می زنند . به طور مثال با زنگ زدن به دوست خود در ساعت 2 نصفه شب ، پس از زهره ترک کردن او ، از وی رنگ گاو وحشی جنگل های آمازون را می پرشند . بعضی ها هم گویی با امکان بی صدا کردن در گوشی همراه خود غریبه اند و از مجلس ترحیم گرفته تا کتابخانه و کلاس درس ، همواره فضا را با آهنگ های رپ خفن خود متشنج می سازند که در این موقعیت بنا به روایاتی زدن 99 ضربه ی دمپایی به کله آن شخص جایز است .

 

به طور کلی استفاده از گوشی همراه و شبکه های مجازی حد حدودی دارد و مانند استفاده از اتوبوس و مترو نیاز به فرهنگ سازی دارد که باید به آن توجه کرد تا مثل بچه دو سه ساله ، روی اعصاب نرفت

 

 

انشا غیر طنز تلفن همراه :

 

در طی چند دهه اخیر ، فناوری کمک های فراوانی به انسان در تجربه زندگی راحت تر و بهتر کرده است . یکی از این فناوری های محبوب تلفن همراه است که زندگی انسان ها را دگرگون ساخته است . بیایید نگاهی به تحولات آن و نقشی که در زندگی ما دارد بیندازیم .

 

 

با تلفن همراه می توانیم با دیگران در عرض چند ثانیه ارتباط برقرار کنیم ، به آن ها زنگ یا پیامک بزنیم . این ها خصوصیات ابتدایی ترین انواع گوشی های تلفن همراه است.گوشی های همراهی که با هیاهو پا به عرصه گذاشتند . آن زمان فکر می کردند این نهایت پیشرفت است و دهان همه از شدت تعجب باز شده بود ولی ماجرا طور دیگری پیش رفت .

 

 

با آغاز این دهه میلادی ، گوشی های هوشمندی ساخته شدند که جهان را تکان دادند . این گوشی ها که دارای سیستم عامل هایی نظیر اندروید ، جاوا ، ویندوز ، آیواس و … هستند ، زندگی را بسیار راحت تر کرده اند .بوسیه این گوشی های هوشمند می توانیم کارهایی انجام دهیم که تصور آن ها در 20 سال پیش خیالی بود . به وسیله این گوشی ها می توان در هر زمان از جای جای جهان باخبر شد ، با افراد دیگر به راحتی ارتباط برقرار کرد ،بازی های متنوع انجام داد و هزاران کار دیگر .

 

 

با مطرح شدن گوشی های هوشمند و فراگیر شدن آن ها ، بازار کار بسیار وسیعی برای متخصصین کامپیوتر ، نرم افزار ، سخت افزار ، آی تی و … بوجود آمده است . این صنعت بسیار درآمد زاست و طبق برآورد ها جزو 10 مهارت برتری است ک تا سالیان سال مفید واقع خواهد شد.از پیاده سازی پیشرفته ترین الگوریتم های رمزنگاری گرفته تا تعمیرات بسیار جزئی همگی در این حوزه قرار دارند .

 

 

همان طور که دیدید و می دانید، تلفن همراه وسیله بسیار خوبی است و زندگی را برای ما بسیار ساده تر و آسان تر گذشته کرده است.ولی باید این از مضرات این تکنولوژی نیز غافل نشویم و مراقبت سلامت روح و روان و جسم و به خصوص چشم هایمان باشیم و زندگی را برای خودمان سخت نکنیم.

 

 

انشا طنز در مورد تلفن همراه

انشا غیر طنز درباره تلفن همراه کتاب نگارش پایه نهم

انشا پایه نهم صفحه ۵۵ کتاب مهارت های نوشتاری در مورد تلفن همراه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *