خانه » انشا پایه هفتم » انشا در مورد خانه پایه هفتم

انشا در مورد خانه پایه هفتم

انشا در مورد خانه پایه هفتم
5/5 - (1 امتیاز)

انشا در مورد خانه

انشا صفحه 42 کتاب مهارت های نوشتاری کلاس هفتم

 

 

مقدمه : در خانه نشسته ایم . ویروس کرونا همه مردم دنیا را خانه نشین کرده ، به خصوص مردم کشور ما . ما جوان ها دلمان خیلی گرفته . می خواهیم بیرون برویم ، با دوستانمان تفریح کنیم و شاد باشیم . ولی نه شدنی است و نه اجازه اش را داریم .

 

 

بدنه : با خودمان میگوییم هر وقت وضعیت به حالت عادی برگردد ، صبح از خانه بیرون می رویم و شب بر می گردیم . دیگر نمی خواهیم در خانه بمانیم . ما می خواهیم متفاوت زندگی کنیم و از حالت روز مرگی خارج شویم . از زل زدن به تلویزیون و صفحه موبایل خسته شده ایم . خسته شده ایم از تمیز کردن خانه و جارو کردن حیاط .

 

 

از آخرین حرف هایی که به شما گفته ام یک سال می گذرد . کرونا تمام شده و تصمیم گرفته ایم به مسافرت برویم . راه شمال را در پیش گرفته ایم و با شور و شوق زیادی به راه افتاده ایم . خیلی خوشحال هستیم که بالاخره توانسته ایم هیجانی به زندگی خود بدهیم و کمی متفاوت تر زندگی کنیم .

 

 

ده روزی می شود که از خانه بیرونیم . در این ده روز هر کاری که در دوران کرونا نکرده بودیم را کردیم ، شاید هم بیشتر . ولی دیگر خسته شده ایم . خسته از سفر و دل تنگ خانه شده ایم . همه می خواهیم برگردیم به شهر خودمان و خانه خودمان . دلمان برای تک تک جا های خانه تنگ شده . برای تک تک کارهای خانه . از تفریح و بی نظمی سیر شده ایم و می خواهیم دوباره به همان روش تکراری که قبلا از آن متنفر بودیم زندگی کنیم .

 

 

نتیجه : باید قدر داشته هایمان را بدانیم ، خانه ، ماشین ، محل زندگی ، دوستان و خانواده.شاید لحظه ای از آن ها زده شویم ولی حقیقت این است که آن ها بخشی از وجود و هویت ما را تشکیل می دهند و ما بدون آن ها نمی توانیم زندگی کنیم.

 

منبع : سون اسکول

انشا در مورد خانه پایه هفتم

صفحه 42 کتاب نگارش پایه هفتم

دیدگاه ها 4 دیدگاه
  1. هانا
    در تاریخ 1399\/09\/11 :

    خیلیی طولانی بود

  2. Amir
    در تاریخ 1399\/09\/15 :

    دقیقا بدنه اش خیلی زیاده یکم کم بشه عالیهه
    خیلی ممنون 🙏

  3. سالار
    در تاریخ 1399\/09\/20 :

    خیلی خوب بود و خیلی زیاد دستون دردر نکنه به درد من خورد ممنون❤❤❤❤

  4. زهرا زمانی
    در تاریخ 1399\/09\/25 :

    انشا با ریز موضوعات میخواستم اینجا نبود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *