خانه » انشا پایه هفتم » انشا آزاد تصویر نویسی صفحه 86 نگارش هفتم

انشا آزاد تصویر نویسی صفحه 86 نگارش هفتم

انشا آزاد تصویر نویسی صفحه 86 نگارش هفتم
4.2/5 - (6 امتیاز)

تصویر نویسی با استفاده از قدرت تخیل

انشا صفحه 86 کتاب نگارش کلاس هفتم

 

تصویری را در ذهن خود ایجاد کنید و از قدرت تخیل خود بهره ببرید

 

چه خیابان شلوغی است! ، مردم از هر قشر و سن و سالی در حال تفکر اند ، تفکر درباره ی مسائل زندگی خویش ، به طوری که نمونه ی بارزی برای این عبارت اند: هرگز وجود حاضر غایب شنیده اید ، من در میان جمع و دلم جای دیگری است!

 

 

مغازه دارانی که بیشترین سود را از این ازدحام می برند و در آرزوی این اند که با افزایش درآمد روزی نه به عنوان فروشنده بلکه به عنوان سرمایه دار در این خیابان قدم بزنند.

 

 

کارگرانی که مشغول تعمیر خیابان برای جلوگیری از آسیب رهگذران اند ، افراد کهنسالی که با دیدن جوانان و نوجوانان یاد آن ایام را تازه کرده و گاهی حسرت آن روزهارا می خورند.

 

 

پدر و مادرهایی که بی توجه از ذوق بچه ی کوچکشان نسبت به اسباب بازی مغازه ای به راه خود ادامه می دهند ، جوانانی پیاده که با دیدن ماشین های آخرین سیستم خیابان داغ دلشان یعنی نبود پول و شغل تازه می شود .

 

 

مرد روی ویلچری که خانه اش همان نزدیکی هاست و تنها دلخوشی اش نگاه کردن به شلوغی این خیابان است ، مردی که برای نگاه کردن به اخبار مشغول تنظیم آنتن روی پشت بام است و غیره.

 

 

خلاصه هر رهگذری در این خیابان افکار خود را دارد ، بی توجه به اینکه ثانیه ها در گذرند و عمر انسان محدود ، پس چه بهتر که نه فکر گذشته و نه آینده را بکنیم و در لحظه زندگی کنیم…!

 

 

منبع : سون اسکول

 

 

انشا تصویر ذهنی پایه هفتم صفحه 86

انشا صفحه 86 کتاب مهارت های نوشتاری پایه هفتم

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. امیر
    در تاریخ 1402\/03\/09 :

    بد نبود امیدوارم از سایت دیگه ای کپی نکرده باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *