خانه » انشا پایه هشتم » انشا در مورد مشاهده مسابقه فوتبال از روزنه تور دروازه

انشا در مورد مشاهده مسابقه فوتبال از روزنه تور دروازه

انشا در مورد مشاهده مسابقه فوتبال از روزنه تور دروازه
3.5/5 - (2 امتیاز)

انشا صفحه 42 کتاب مهارت های نوشتاری پایه هشتم

انشا در مورد مشاهده مسابقه فوتبال از روزنه تور دروازه کلاس هشتم

 

مقدمه : سلام اسم من تور دروازه است ، خوشحال می شوم در توصیف تجربه هایم مرا همراهی کنید ، دوستم در آن طرف زمین در دروازه ی حریف زیاد اهل حرف زدن نیست پس زیاد ذهنتان درگیر او نباشد !

 

 

بند : اوقات شادی و تفریح من زمانی شروع می شود که ورزشگاه محل زندگی ام پر از انسان هایی به نام طرفدار شود ، بعضی از آن ها آنقدر زودتر از بازی به ورزشگاه می آیند که فقط من و آقای چمن و آن ها می نشینیم و به هم زل می زنیم ، حال ورزشگاه پر شده است !

 

 

همه ی آماده ی شروع بازی می شوند ، داور وضعیت من را کنترل می کند تا مشکلی نداشته باشم ، راستش را بگویم در زمان این کار کمی قلقلکم می گیرد ! ، دوستانم خط دروازه و دوربین var ، آماده اند که سرنوشت بازی را رقم بزنند ، دروازه بان بوسه ای بر تیر دروازه می زند تا برای خودش و تیمش شانس بیاورد ، حال با گردش توپ بازی آغاز می شود .

 

 

گاهی وقت ها تماشاگرانی که بهترین بخش روز بازی هستند و من آن ها را خیلی دوست دارم ، تبدیل به کابوسی برای من و دیگر دوستانم مانند آقای چمن و خانواده ی صندلی ها می شوند ، زیرا با باخت یا برد تیمشان در اندوه و شادی اغراق کرده و آن هارا با بمب و آشغال مورد حمله قرار می دهند ، ولی امیدوارم این بازی اینگونه نشود .

 

 

خدای من ! ، یک توپ با سرعت بالا دارد به سمت ما می آید فکر کنم ، بازیکن تیم مقابل آن را شوت کرده است ، من آماده ی خوردن ضربه ای سهمگین هستم و آقای خط همه حواسش را به صاف ایستادن می دهد ، اوف ، خدارو شکر ، دروازه بان مانند فرشته ای نجات راه توپ را سد کرد!

 

 

نتیجه : من زیاد به نتیجه ی بازی اهمیت نمی دهم و سعی می کنم از تک تک آن شور و اشتیاق تماشگران و بازیکنان لذت ببرم چون بازی کوتاه و عمر مفید من هم هر موقع ممکن است به سر برسد ؛ در این حال بازی نیز تمام شده است ، خدا را شکر بدون تلفات ! ، حال باز هم من ماندم و دوستانم و امید به آمدن بازی و تماشاگرانی دیگر … !

 

 

منبع : سون اسکول

 

 

انشا در مورد درباره درمورد مشاهده مسابقه فوتبال از روزنه تور دروازه صفحه 42 ۴۲ کتاب مهارت های نوشتاری نگارش پایه کلاس هشتم

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. فرزاد
    در تاریخ 1399\/08\/02 :

    سلام از انشا سپاسگزارم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *