خانه » انشا پایه هشتم » انشا در مورد آهنگ سرود ملی پایه هشتم

انشا در مورد آهنگ سرود ملی پایه هشتم

انشا در مورد صدای آهنگ سرود ملی
4.5/5 - (2 امتیاز)

انشا در مورد صدای آهنگ سرود ملی پایه هشتم

انشا صفحه 53 کتاب مهارت های نوشتاری

 

مقدمه : آهنگ سرود ملی باز هم طنین انداز شد ، آهنگی که پیام آور افتخار و اتفاق بزرگ دیگری است ، آهنگی که در جای جای ذهن عاشقان وطن نقش بسته است و نمایانگر لحظات خوش است .

 

 

بدنه : آهنگ سرود ملی افتخار آمیز و باعث رشد بذر غرور در قلب ها است ، ولی قلب چه کسانی ؟  معلوم است که قلب عاشقان میهن و معماران آینده ی وطن در این گروه جای می گیرد ، ولی این آهنگ باعث لرزش پای خیانت کاران به وطن و دشمنان این مرز و بوم می شود .

 

 

هر نت این آهنگ با عشق تنظیم شده و از هر قطره ی جوهر شعر آن فداکاری و ایثار جاری می شود ، ولی این صدا که اکنون به راحتی به گوش ما می رسد ، حاصل از جان گذشتگی صدها هزار شهید و چشم به راهی مادران آن ها و نگرانی فرزندان آن ها است ، حاصل اندیشه های خارج شده از مغزهای دانشمندان این سرزمین است که عمر خودرا صرف علم آموزی و انتقال آن کرده اند .

 

 

حاصل تلاش تمامی کارکنان ، مهندسان و تمامی عوامل پیشرفت ایران است که در واقع معماران فکری و مادی این سرزمین پهناور اند ، از همه مهم تر وجود معلمانی است که با ایمان به دانش آموزان حس وطن پرستی را به دانش آموزان القا می کنند .

 

 

آری ، بی دلیل نیست که سرود ملی در این حد تاثیر گذار و نیرو دهنده ی ما در شرایط سخت است ، پس ما نیز باید انتقال دهنده ی این حس به نسل های بعدی باشیم تا آن ها نیز از این نعمت برخوردار شده و برای معلمان خود مثل این انشارا بنویسند .

 

 

نتیجه : آهنگ سرود ملی تداعی کننده ی تاریخ این سرزمین است و از گذشته گفته اند که گذشته ، کلیدی برای آینده است ، پس چه خوب است تا با اعمال خود موضوعی برای سرود های ملی آینده باشیم… .

 

 

منبع : سون اسکول

 

انشا درباره آهنگ سرود ملی

انشا صفحه 53 کتاب نگارش

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. علی
    در تاریخ 1401\/10\/04 :

    سلام عالی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *