خانه » انشا پایه نهم » انشا در مورد تصویر ذهنی خود در یک فضاپیما

انشا در مورد تصویر ذهنی خود در یک فضاپیما

انشا درمورد تصویر ذهنی خود در یک فضاپیما
3.5/5 - (4 امتیاز)

انشا در مورد فضاپیمایی که روی کره ی ماه فرود آمده

انشا صفحه 24 کتاب مهارت های نوشتاری پایه نهم

 

( انشایی ذهنی در مورد قرارگیری درون یک فضاپیما که بر روی ماه فرود امده است ! )

 

مقدمه : فکر میکردم ، جذاب تر از این باشد ! ، بعد از پرتاب رعدآسای فضا پیما به فضا هنوز کمی اختلال بینایی دارم ، شاید من خوب نمیبیم ولی اینجا خیلی رنگ پریده تر از چیزی است که از زمین دیده می شد!

 

 

بند : دیدن منظره ی کره ی ماه از پشت پنجره ی فضاپیما هم خیلی ترسناک است ، چه برسد به آنکه بخواهم رد پایم در این سیاره بماند ، دوستم اگر اینجا بود چه سلفی هایی که نمی گرفت ! ، وقت قدم گذاشتن رسیده ، قدم گذاشتن بر روی ترس و تجربه ی لذتی جدید در خارج از زمین !

 

 

پاهایم می لرزند ، از ترس ، از این جاذبه ی خیانتکار که مارا درهوا نگه داشته ، با اینکه خیلی بعید است ولی از میزبانهایی به نام فرازمینی ها می ترسم که اصلا مهمان نواز نیستند ، می ترسم همان بلایی که بعضی کم خردان با حیوانات روی زمین می کنند ، آن ها نیز با ما کنند ! ، از این لباس سنگین میترسم …!

 

اما درعین حال مشتاقم و می دانم که هر هدفی که هم تورا بترساند و هم مشتاقت کند هدف اصلی تو است! ، مشتاقم برای تمامی چشمهایی که می خواهم با برگشتنم به آنها اشک شوق بخشم ، مشتاقم برای کشف کلید دیگری بر روی این سیاره برای در خدا شناسی ، مشتاقم برای قدم زدن بر روی چاله هایی که تا به امروز در زندگی آن هارا فقط از آسمان حیاط خانه مان می دیدم ، مشتاقم برای دورهمی هایی که پس از برگشت من پر از خاطرات من از سیاحت ماه خواهد بود و مشتاقم برای پاسخ یافتن برای سوالات چندین ساله ی ذهنم !

 

سوالاتی درباره ی جاذبه ، فرازمینی ها ، خاک و چشم انداز ماه ، فضا پیما ، سفری سخت برروی تخت خواب های کمربند دار فضا پیما و لباس فضانوردی و… .

 

نتیجه : تجربه ، پازل انسانیت را تکمیل می کند ، پس چرا برای یافتن تکه های این پازل تلاش نکنیم ؟ همین اتفاقات در ابتدا غیرممکن به نظر می رسند تا زمانیکه انسانی با پشتکار فولادین آن اتفاقات را رغم می زند و برای او خاطره و برای ما تبدیل به هدف و آرزویی می شود .

 

انشا در مورد فضاپیما روی کره ماه

انشاء جدید در مورد درون یک فضاپیما که روی ماه فرود امدید

انشا با موضوع درون یک فضاپیما که روی ماه فرود آمدید

دیدگاه ها 2 دیدگاه
  1. محمدرضا
    در تاریخ 1399\/09\/18 :

    عالی

  2. امیر
    در تاریخ 1399\/11\/19 :

    کجاش عالیه؟؟😐عالیییییییییییییییییییییییههههههههههه😘😘

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *